Mobilios svetainės


"Google" paskelbė, 2015 m. balandžio 21 d, kad bus padaryti kai kurie Google mobiliosios paieškos rezultatų reitingo pokyčiai ir priklausomai nuo to, kaip jūsų svetainė yra suformatuota, kad tilptų į mobiliuosius įrenginius, žiniatinklis gali prarasti turimas pozicijas paieškoje, jei jūsų svetainė neatitinka Google mobilųjį suderinamumą, nes automatiškai bus sumažintas Google "Page Rank" (matuojamas skalėje 1-10) ir bendros paieškos puslapių rezultatų vertinamos pozicijos ženkliai sumažės.

Taigi Ar Jūsų Svetainė Mobiliai Draugiška - Interaktyvi?

"Google" pabrėžia, kad už naujo algoritmo motyvą yra noras stiprinti vartotojų patirtį. Bendrovė mano, kad judriojo ryšio vartotojams, reikia turėti greitą ir lengvą priėjimą prie mobilumui draugiškas svetaines savo paieškos rezultatuose.

Kodėl Mobilumas Svarbus?

Kai kurie gali abejoti paieškos gebėjimu arba gali nenorėti versti savo svetaines atitikti mobilumui draugiškas taisykles. Tačiau, jei jūsų dienoraštis arba svetainė veikia keletą metų, jūs negalite paneigti fakto, kad mobilumo naudojimas auga, taip pat kaip ir organinės paieškos srautą, kuris vis dar yra vienas iš svarbiausių lankytojų nukreipimo šaltinių.

Kadangi daugėja duomenų apie mobiliojo interneto naudojimą per pastaruosius kelerius metus, o išaugus beveik dvigubai sugaištam laikui internete nuo 2010 metų sumai, šiemet, mobilioji paieška lūkuriuoja pranokti personalinių kompiuterių (PC darbastalio) paiešką. Papildomai tyrimai rodo:

  • Iki 71% vartotojų tikisi, jog mobili svetainė "užsikraus" taip pat greitai kaip įprasta.
  • Net 60% vartotojų tikisi, kad mobili svetainė "užsikraus" greičiau nei per 3 sekundes ar net mažiau.
  • 78% vartotojų pakartoja 2 kartus ar net mažiau "perkrauti" svetaines, jei nepavyksta iš pirmo karto.

Ką Jūs Galite Padaryti?

Patikrinkite savo svetainės suderinamumą "Google’s Mobile Friendly Testing Tool" priemone. Atkreipiame dėmesį, kad "Google" taria galutinį žodį tik dėl to, ar jūsų svetainė atitinka tik jos standartus, todėl tai iš esmės yra testas, kuris svarbus Google paieškai.

Susipažinkite su "Google Mobile vadovu" ir sužinokite kaip išvengti bendrų klaidų.

Visgi, jei nepavyko Google testas - nereikia panikuoti. Analizuokite savo svetainės lankomumą ir nuspręskite ar tai yra kažkas į ką tikrai būtų verta investuoti.

Jei visgi esate susirūpinę dėl poveikio, kuris tikrai turės įtakos mobiliųjų paieškos rezultatams ir nesate tikri, ar turite finansinių išteklių, susipažinkite su šiuo galimu sprendimu, kurį naudoja epirk.lt komanda.

    Komentarai

Rašyti komentarą